Besök Tallriksmodeller.blogg.ses profil på Pinterest. myTaste.se tallriksmodeller.blogg.se - Reportage i Gt & Expressen!

Reportage i Gt & Expressen!

Alltså den ena dagen är den andra dagen aldrig lik på mitt arbete! ️
I fredags eftermiddag blev jag stormad med kramar av massa barn i köket så jag ramlade på golvet.. (En syn som slog mycket.. ) Ha ha!
Och idag... Mitt i lunch förberedelserna så ringde en reporter från Gt/expressen till mig och sa att de hittat mig och gärna ville uppmärksamma mig i tidningen & på webben!! Så galet roligt!!!
Så nu på Expressen.se / Gt.se finns ett litet reportage med mig och under kategori TV så ligger ett jättetrevlig bildspel!! Länk till den finns nedan!
Och imorgon kommer det med i tryck/tidningen! ️
 
http://www.expressen.se/gt/forskolan-med-sin-egen-superkock/
 
 
Mitt i lunch-förberedelserna igår så ringde det en reporter från Expressen/Gt till mig och sa att de hittat mig och gärna ville uppmärksamma mig i tidningen & på webben!! ️ Så galet roligt!!!
Igår hamna jag på webben: Expressen/Gt.se med en artikel och en liten Tv-snutt, och idag så är jag med i dagens tidningar Expresse & Gt. Så kul!!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :